آرش عزیز از بچه های رهیار سوالی ازم پرسیده که فکر می کنم سوال خیلی از بچه ها باشه و اونم اینه که : چرا با وجود اینکه فکر میکنیم آمادگی امتحان رو داریم با این حال موقع آزمون به مشکل برمی خوریم؟

در جواب باید گفت که :

چند فاکتور برای موفقیت در آزمون مهم هست.۱- مطالعه ی مطالب درسی ۲-حل نمونه سوال به اندازه ی کافی بطوریکه از صحت راه حل ها مطمئن بشیم.۳- اعتماد به نفس و خود باوری. ضمن اینکه باید این رو هم در نظر گرفت که با یک شب درس خوندن اونم قبل از امتحان خیلی نمیشه به نتیجه ی خوب دست پیدا کرد.

امیدوارم که با لحاظ کردن این موارد بتونید امتحاناتی رو که در پیش رو دارید به موفقیت پشت سر بگذارید.