پاسخ به آرش عزیز
آرش عزیز از بچه های رهیار سوالی ازم پرسیده که فکر می کنم سوال خیلی از بچه ها باشه و اونم اینه که : چرا با وجود اینکه فکر میکنیم آمادگی امتحان رو داریم با این حال موقع آزمون به مشکل برمی خوریم؟
در جواب باید گفت که :
چند فاکتور برای موفقیت در آزمون مهم هست.۱- مطالعه ی مطالب درسی ۲-حل نمونه سوال به اندازه ی کافی بطوریکه از صحت راه حل ها مطمئن بشیم.۳- اعتماد به نفس و خود باوری. ضمن اینکه باید این رو هم در نظر گرفت که با یک شب درس خوندن اونم قبل از امتحان خیلی نمیشه به نتیجه ی خوب دست پیدا کرد.
امیدوارم که با لحاظ کردن این موارد بتونید امتحاناتی رو که در پیش رو دارید به موفقیت پشت سر بگذارید.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 8:37 توسط جواد ولی لو
|